2022 tavasz

 Mivel tavaly szeptemberben úgy raktam el a nyári gumit, hogy az egyik javított volt, azt a szettet nem akartam már felrakatni újra. 

Vettem tehát egy garnitúra 17-es nyárigumit. Nem volt olyan egyszerű, mint gondoltam.

A nagyon olcsó (25 ezer alatt) kategóriában kínai márkák vannak, azokat elkerülném. A közepes árkategória (25-40 ezer Ft/db) amit meg tudok fizetni és számomra megnyugtató tulajdonságokkal bír. A felső kategória (40 ezer Ft/db fölött) csak csúcsmárkákból áll, azokat túlárazottnak tartom.

Szóval középkategória. Hankook-ot néztem (K135 Ventus) ki, de nem lehetett kapni. Aztán szépen elkezdtek fogyni ebből a kategóriából a többiek is, így végül egy Sava Intensa UHP2 lett megvásárolva:

Régóta húztam a kipufogó cserét is, eljött az ideje ennek is. Janó-dobot javasolták, így oda mentem.

Középső dob utáni rész már cserés volt, kompletten (egyenes cső, ipszilon-elágazó, két hátsó dob).

Ennyire volt szétrohadva a gyári:

És ennyit látunk a csere után:

Óraállás 231776




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

AERO Subaru (Fuji FA-200) Revell 4124

Műszaki vizsga 2018

Dyno Project