Check engine - 2018-ban harmadjára...🤔

Karácsonyi szünetben elmentem a nagyobbik lányommal Békéscsabára nagymamához.

Kecskemétig M5, 140-150 tempomattal  Onnan ködben a 44-esen 90-110 között tovább ... Kamionos konvojok miatt nem mindig tudtam saját tempóban utazni, a köd miatt előzni néhol esély sem volt.
Másnap utazás Orosházára, onnan jöttünk haza Budapestre.
Az előző napi időjárással ellentétben napsütés várt. Ráadásul Kiskunfélegyháza felé jöttünk, arra sokkal kisebb a forgalom, így ahol tudtam tempomattal jöttünk (GPS szerint 105 körül).
Az autópályára felérve kigyorsítottam 150-re és aktiváltam a tempomatot. Pár kilométer megtétele után hirtelen torpanás, eldobta a kocsi magát :check engine világít, ESP off, Cruise villog  (idén harmadjára látom ezt a konstellációt)
Amiben a mostani eset eltér a korábbiaktól : most nem dadog a motor 2000 körüli fordulaton, nem háromhengerezik. Fasse érti ...

Óraállás 205859.

Megjegyzések

  1. Gázautószerelő látta már az autót???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Még nem. A környéken van az lpgdoktor de ők finoman eltereltek... Tartályt cserélték nyáron, a Teleflex rendszerhez nem értenek. A vicc, hogy most benzin üzemben jött elő a hiba ..

      Törlés
    2. Megpróbálkoznék vele...
      Hívj munkaidőben: +36205535382

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

AERO Subaru (Fuji FA-200) Revell 4124

Műszaki vizsga 2018

Dyno Project