Dyno Project
A múltkori vizsgálat után az egyik Facebook-os csoportban mondták, hogy érdemes a kocsit a Dyno Project-hez vinnem. Valamiért sosem gondolkoztam bennük, elvégre ők tuningolnak és fékpadoznak. Annyit tudtam róluk, hogy a Csepel - szigeten vannak valahol. Aztán jól meglepődtem, mert igazából a régi WM (Weiss Manfréd) telephelyen vannak, ami a lakóhelyemtől kb. 4km...
Ergo ők a legközelebbi szervíz (Subaru - specifikus) hozzám!
Ergo ők a legközelebbi szervíz (Subaru - specifikus) hozzám!
Telefonos egyeztetés után ezekre jutottunk:
-megnézik a szívócsonk tömítést
-megnézik a szelephézagot
-ha kell, akkor kiveszik a motort ezekhez
-légtömegmérőt tisztítják, esetleg cserélik
Beugrottam hozzájuk egyeztetni, illetve ismerkedni. Az udvaron pár Subaru ácsorgott, ami jelezte, hogy jó helyen járok:
-Forester XT
-Szívó OBK (gen 4, de még a facelift előtti)
-Impreza GT
-Impreza (new age) WRX STi (ebből kettő is)
-Impreza GDB (ez versenyautónak építve)
Aztán ez lett a megbeszélés és az autó sorsa:
-lehet, hogy az LPG-injektor o-gyűrűjénél szív falsot (ezt olcsóbb és egyszerűbb cserélni, mint a szívócsonkot matatni)
-az olaj csöpög a kocsiból (ezt autópályázás után szoktam érezni, rácsöppen a leömlőre és égett olaj szag van a kocsi körül) , gyanús, hogy az olajszűrő mellett ereszt. A nívópálca viszont nem sok jót mutatott: fogy a motorból az olaj. Vagy
elcsöpögött, vagy az égéstérbe kerül és ott távozik. Ez viszont
szelepszár-szimmering és dugattyúgyűrű cserét sejtet. Nem lesz olcsó...
-hátsó futómű kopogását a stabpálcák kopása miatt hallani (cserélni kell majd őket)
-szelephézagot nem kell állítani
-Check Engine ki lett nullázva
-A légtömegmérő is ki lett pucolva.
-A légtömegmérő is ki lett pucolva.
Szóval a fals levegőt talán megoldjuk egy filléres alkatrész cserével (LPG-injektor tömítés)
Az olajcsöpögés miatt a kocsi kapott új olajat (Motul) és olajszűrőt, levegőszűrőt.
Óraállás 208427
Megjegyzések
Megjegyzés küldése