Mi is ez a blog?

Ezt a blogot indítom, hogy naplózzam a Subaru Legacy Outback-em történetét.



Kocsiblog?
Így könnyebb lesz terveim szerint naplózni az autóval kapcsolatos eseményeket, és időrendben lehet majd látni, hogy mi történik velünk.

Mit lehet tudni az autóról?
2007-es modell, Legacy Outback típus, Comfort felszereltséggel.
Németországban értékesítették még abban az évben 'Ecomatic' néven. Ez azt jelenti, hogy a német márkaimportőr építtetett bele egy LPG -szettet, a pótkerék rovására. A kocsi az élete első tíz évét Németországban töltötte. 2017 Áprilisában hozták be Németországból, ekkor kapta meg a PCK (Papa-Charlie-Kilo) magyar rendszámot.

Az autót a kisebbik motor (2.5 165 lóerő) hajtja. Odébb lehet vele állni, no.

Az autót  használtan vásároltam 2017-08-09-én. Becsületesnepper hirdette a jóautók.hu-n és a hssználtautó.hu-n is.

Óraállás 195 400km, be van járatva :)

Az autót 2017-08-04-én (péntek) néztük meg, és mentünk egy próbakört vele. Rá két napra meghoztuk a döntést, hogy ezt kell megvenni😏
Nyélbe ütöttük az üzletet és a nagaszaki atomtámadás hetvenkettedik évfordulóján megvettem életem második Subaru-ját.

Hivatalos adatok a kocsiról:
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=24078

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

AERO Subaru (Fuji FA-200) Revell 4124

Műszaki vizsga 2018

Dyno Project