Három hengeres autó...
Múlt héten kezdődött a sztori, Veszprémből indultunk haza. Gázzal jöttünk, egyszercsak dadogni kezdett a motor és erőtlen lett. Átváltottam benzinre, de csak kicsit javult a helyzet. Ingadozó alapjárat maradt, és menet közben is rántott a motor alkalmanként. Gázra visszakapcsolva annyira rossz lett a helyzet végül, hogy a "Check engine" ikon is kigyulladt...
Mivel nem tudtam, mi a hiba oka, most a Seibiko-ba vittem be a kocsit. Taxis Tibi ismerősömnek korábban szintén német import LPG-s Subaru-ja volt, és ő ide hordta javíttatni a kocsiját.
A hibakód kiolvasása után kiderült : jobb hátsó (3-as) henger rendetlenkedik. Ez kicsit el van dugva, le kell bontani hozzá a légszűrő házát, hogy odaférjen az ember.
Első körben az olcsó anyagot vizsgálták : gyertya OK ; gyújtáskábel OK. Akkor a trafó lesz a bajos, miatta nem jó (elegendő) a szikra.
Nyírő Laciék ki is cserélték másnapra (rendelni kellett ilyen alkatrészt), más gondot nem találtak. Autó újra megtanítva a benzin-gáz üzemre. Mehetünk megint ki a világól vele.
Végül egy kis szuvenírt is hoztam magammal a Seibiko - ból:
Óraállás 201024.
Mivel nem tudtam, mi a hiba oka, most a Seibiko-ba vittem be a kocsit. Taxis Tibi ismerősömnek korábban szintén német import LPG-s Subaru-ja volt, és ő ide hordta javíttatni a kocsiját.
A hibakód kiolvasása után kiderült : jobb hátsó (3-as) henger rendetlenkedik. Ez kicsit el van dugva, le kell bontani hozzá a légszűrő házát, hogy odaférjen az ember.
Első körben az olcsó anyagot vizsgálták : gyertya OK ; gyújtáskábel OK. Akkor a trafó lesz a bajos, miatta nem jó (elegendő) a szikra.
Nyírő Laciék ki is cserélték másnapra (rendelni kellett ilyen alkatrészt), más gondot nem találtak. Autó újra megtanítva a benzin-gáz üzemre. Mehetünk megint ki a világól vele.
Végül egy kis szuvenírt is hoztam magammal a Seibiko - ból:
Óraállás 201024.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése