Ez egy rendhagyó poszt lesz, kétnyelvű... This is a bilingual post, uncommon on this site... Szóval a hobbim a makettezés, szeretek (nem létező) szabadidőmben műanyagot ragasztani és festeni. A Subaru a másik hobbim, és most itt találkozik a kettő: sikerült kéz alól beszereznem egy Revell gyártmányú makettet, a 4124-es katalógus számú Fuji FA-200 AeroSubaru -t. A Fuji FA-200, egy elég semmitmondó a név, az AeroSubaru-ra azonban felkapja az emer a fejét! Aki kicsit is jártas a Subaru történetében, az tudja, hogy a Subaru-t gyártó Fuji Heavy Industries konzorcium a világháború után több iparági szereplőből lett összegyúrva, az egyik a Nakajima repülőgyár volt. A világháborút követően a Fuji Heavy Industries (FHI) a Subaru autók mellett gyárt repülőket is, Fuji márkanévvel. So one of my hobbies are scale modeling, in my (non existing) free time I like carving and painting the styrene. Another hobby of mine is Subaru (guess you figured it out). So these two things have
Megtörtént a tartálycsere a kocsin. LPG-doktor elvégezte a ki-és beszerelést a vele járó cécóval. A Stako tartály kiment: És helyette egy Atiker jött be. Elég szopi lehetett ez a meló, mert a Teleflex rendszerhez sok mindent kellett alakítani a fittingeken, hogy passzoló a kialakított környezethez. A gáz szűrő is ki lett cserélve, csak a cikkszám kedvéért itt a fotó róla : Teleflex cat no#242200-500 K A lényeg, hogy van új tartály, és 2 évre új műszaki érvényesség! 👍 A kocsit még pont csinosították, mikor érte mentem, így volt lehetőségem alánézni az aknából. Ami tetszik, hogy tényleg aszimmetrikus a leömlő, így a bubu-hangot előcsalni nem lehet nehéz 😀 Óraállás2️⃣0️⃣3️⃣8️⃣1️⃣0️⃣
A múltkori vizsgálat után az egyik Facebook-os csoportban mondták, hogy érdemes a kocsit a Dyno Project-hez vinnem. Valamiért sosem gondolkoztam bennük, elvégre ők tuningolnak és fékpadoznak. Annyit tudtam róluk, hogy a Csepel - szigeten vannak valahol. Aztán jól meglepődtem, mert igazából a régi WM (Weiss Manfréd) telephelyen vannak, ami a lakóhelyemtől kb. 4km... Ergo ők a legközelebbi szervíz (Subaru - specifikus) hozzám! Telefonos egyeztetés után ezekre jutottunk: -megnézik a szívócsonk tömítést -megnézik a szelephézagot -ha kell, akkor kiveszik a motort ezekhez -légtömegmérőt tisztítják, esetleg cserélik Beugrottam hozzájuk egyeztetni, illetve ismerkedni. Az udvaron pár Subaru ácsorgott, ami jelezte, hogy jó helyen járok: -Forester XT -Szívó OBK (gen 4, de még a facelift előtti) -Impreza GT -Impreza (new age) WRX STi (ebből kettő is) -Impreza GDB (ez versenyautónak építve) Aztán ez lett a megbeszélés és az autó sorsa: -lehet, hogy az L
Megjegyzések
Megjegyzés küldése