Apróbb csinosítások a beltérben

A sebességváltó kulissza takarója lepottyant már egy ideje. Zavart, hogy oda be lehet látni, de annyira sosem, hogy komolyabban nekiálljak.😕

Most hétvégén még jó idő volt (nem esett az előrejelzés ellenére), így lemostam a kocsit. Amíg száradt (nem volt nálam a mikroszálas törlőkendőm, amivel cseppmentesre törölhettem volna a kocsit), addig a beltérben pepecseltem:
-Lidl-ös (W5) törlőkendővel portalanítottam a műszerfalat és a többi dolgot, amit tapogatni szoktam
-belelapozgattam a kesztyűtartóban lakó kezelési útmutatóba.
Konstatáltam, hogy a vezető ajtónál lévő gumi kédert cserélni kéne:


Rászántam magam a váltókar környékének a karbantartására is:
-a váltógomb sima menettel rögzül, csak le kell tekerni
-a váltókar körüli ezüst gyűrűt kézzel ki lehet kapni, csavarhúzó sem kell hozzá
-a középkonzol (a két ülés közti rész is) kézzel szétkapható


Szokás szerint, aki autót takarít, azt pénzt keres!
Találtam is 10 centest a műanyag elemek alatt:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

AERO Subaru (Fuji FA-200) Revell 4124

Műszaki vizsga 2018

Dyno Project