Check engine
Múltkor hazafelé jövet megint előjött a szokásos check engine hibakód.
A várpalotai elkerülőn dobta el magát a rendszer, 120-as tempónál.
Ma (rá egy hétre) találkoztam egy ismert Subaru-guruval (Laczkó Tibor), aki megnézte az autót.
Első körben arra gyanakodott, amit a gázüzem szokott okozni : szeleptányér vagy a szelepfészek széle ég el, és emiatt van gyújtáskimaradás a motorban.
Aztán menetpróba után már más lett a gyanús: falsot szív az egyik henger. Ezt ki is mértük, a bal első henger a ludas.
A látlelet a következő :
szívócsonk tömítés csere
légtömegmérő tisztítás
szelephézag vizsgálat (és - állítás)
Óraállás 207034
A várpalotai elkerülőn dobta el magát a rendszer, 120-as tempónál.
Ma (rá egy hétre) találkoztam egy ismert Subaru-guruval (Laczkó Tibor), aki megnézte az autót.
Első körben arra gyanakodott, amit a gázüzem szokott okozni : szeleptányér vagy a szelepfészek széle ég el, és emiatt van gyújtáskimaradás a motorban.
Aztán menetpróba után már más lett a gyanús: falsot szív az egyik henger. Ezt ki is mértük, a bal első henger a ludas.
A látlelet a következő :
szívócsonk tömítés csere
légtömegmérő tisztítás
szelephézag vizsgálat (és - állítás)
Óraállás 207034
Megjegyzések
Megjegyzés küldése