2 éves a blog!
Két éve vettem az OBK-t!
Azóta belehajtottunk 15 ezer km-t (óraállás most 210488)
Most nyáron voltunk vele kétszer Veszprémben, egyszer Gyulán. A nyári kánikulában sajnos elment a klíma...
A Hüllő Kft-nél lett ez a kocsi is kijavítva (pát éve az Impreza már járt náluk, akkor egy O-gyűrű mellett szökött el a hűtőközeg). Szerencsére most is megúsztam olcsón, mert nem kellett sem lebontani a műszerfalat, sem drága alkatrészt cserélni. Most is egy O-gyűrű volt a hibás (elöregedett), aminek a ceréje relatíve olcsó volt. Áfával együtt a javítás 32 ezer HUF náluk (hibakeresés, javítás, töltés).
Viszont a tempomat azóta is jó, nincs check engine.
Azóta belehajtottunk 15 ezer km-t (óraállás most 210488)
Most nyáron voltunk vele kétszer Veszprémben, egyszer Gyulán. A nyári kánikulában sajnos elment a klíma...
A Hüllő Kft-nél lett ez a kocsi is kijavítva (pát éve az Impreza már járt náluk, akkor egy O-gyűrű mellett szökött el a hűtőközeg). Szerencsére most is megúsztam olcsón, mert nem kellett sem lebontani a műszerfalat, sem drága alkatrészt cserélni. Most is egy O-gyűrű volt a hibás (elöregedett), aminek a ceréje relatíve olcsó volt. Áfával együtt a javítás 32 ezer HUF náluk (hibakeresés, javítás, töltés).
Viszont a tempomat azóta is jó, nincs check engine.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése