BUÉK 2019!

Elkezdődött a 2019-es év, nézzünk kicsit vissza 2018-ra.

Így kezdődött az év: 1️98287-es óraállással

Márciusban az autó átesett a 200 ezres nagyszervízen.

Áprilisban került szerelőhöz az autó, mert háromhengerezett. Először LPG-üzemben érződött ez, majd benzin üzemben is. A 4-es hengernél volt gyújtás kimaradás, a trafó cseréjével lett áthidalva ez a probléma.

Májusban kapott egy Dinitrol alvázvédelmet. Majd rá pár nappal elrontottam egy tolatást, amit a jobb hátsó gumiköpeny bánt...

Júniusban újra eljutottam Subaru-találkozóra, az XV.Országos Subaru találkozóra, Velencére.
Autókról nem készítettem képet, kislányomról viszont igen, miután tisztába raktam a csomagtartóban:


Július végén lejárt az autó műszaki vizsgája, tetézte, hogy az LPG-tartály szavatossága is pont lejárt.

Szeptember- Októberben jutott egy kis időm az autó csinosítgatására, megismerésére.
Rendberaktam az automata váltó előválasztó kar környékét.
A csomagtérbe szereltem egy hálót, ami a sok kis bizbaszt nem engedi kanyarodáskor ide-oda vágódni ott hátul.

Októberben újra előjött a háromhengeres hiba, ezúttal a gyertyák és a gyertyakábelek lettek kicserélve.

Novemberben megint levelet hozott a posta. Ezúttal a benzinpumpa cseréjét rendelték el, ezt még ki sem cseréltettem azóta...

Decemberben ismét előjött a 'Check engine' hibajel. Ezúttal azonban nem rángat a motor, itt a hibafeltárás még várat magára.
Szintén Decemberben az autóval ismét elvégeztem egy autóvezetési tréninget az Autóklub tesztpályán. Most sokkal ügyeseb és felkészültebb voltam, mint az előző évben.

Jó sok esemény történt velünk, cserébe kevés kilométert tettünk meg. Most 206122-n áll a mutató.
Egész évben sikerült menni 7835km-t. De hát erre vettem a kocsit, ennyire is számítottam (6-9ezer km / év).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

AERO Subaru (Fuji FA-200) Revell 4124

Műszaki vizsga 2018

Dyno Project